Monday, March 12, 2007

School (vervolg)


Bij deze enkele foto's van school en van mijn klasgenootjes en nog wat verdere info over het gehele schoolgebeuren.


Op vrijdag hebben we keuzevakken. Deze maand konden we kiezen uit speaking, writing, grammar, movies, web, computer en drama. Ik koos voor grammar en webclass. In deze lessen leren we vanalles over enkele nieuwe, populaire internetsites die vooral uiterst handig zijn voor personen die een buitenlands avontuur beleven. Zo leren we over het aanmaken van een weblog, zien we via welke sites we foto's op het internet kunnen plaatsen,... Zeer goed voor mij, aangezien ik geen krak ben in het gehele computergebeuren. Hiernaast ziet u een foto van de webclass.



Hierna volgen enkele foto's van mijn klas van de eerste week.










Links : Lena van Zweden, Marie van Frankrijk en Gabriela van Brasil

Midden : Fabio uit Colombia, Carlos en Adrian uit Mexico

Rechts : de hele bende, met teacher Andy



Over de middag eten we meestal op het mooie Anzac Square. Onder dit pleintje is er als het ware een 'eating mall', als een shoppingcenter voor eten. Er zijn zeker 30 verschillende kraampjes waar je allerlei verschillende maaltijden kunt kopen en dit voor een zeer treffelijke prijs. Bijvoorbeeld een portie pasta carbonara voor 5 Australische dollar, wat gelijk is aan een 3.5 euro. Wat je hier haast niet ziet zijn bakkers en een broodjeszaak zoals Panos nog minder, er is wel een Subway, maar de broodjes zien er toch maar aardig uit...







Als laatste nog een bemerking: voor de webclass moeten we als eindwerkje een eigen weblog aanmaken. Zeer handig aangezien ik hier al wat tijd in deze gestoken heb. Maar dit betekent dat ik af en toe enkele posts in het engels zal schrijven opdat prof en medestudenten er toch ook wat van kunnen verstaan. Voor degene die er echt geen jota van verstaan, mail me en ik vertel je alles in het Nederlands!
Allee hup, kga vlug naar Anzac Square, 'een mulje eten' ; )
Byeee xxx

2 comments:

Anonymous said...

Jooow Evi,

what up? I noticed that one of our Swizz cousins posted a message in English, so why don't we keep up the good work and help each other out a lil' bit? Your papa just sent me the address of your webblog and I checked it out immediately. It looks freakin' awesome over there and so pretty and stuff. Hmm one day, you know... Anyways, hope the blast you're having right now won't disappear, so we can share some sweet experiences next year around Christmas in that good old town..
Have fun!

Peace and love from Wisconsin,
Ludaaa

Anonymous said...

Hi Luudaaa!
It s so funny that we're getting so international... Almost like our Geneva cousins! Thanx for your message, I ve noticed you re doing it really great over there too. And your website is great, I just dont get enough time to work on mine ... There are so many things that i want to see and do here... Well, wishing you all the best over there, and we'll sure have loads of experiences to share when we ll meet again!!
Bye mate xxx crocodile evi