Friday, May 18, 2007

Stage zit erop!!

Hallo iedereen!
Jaja, mijn stage zit erop... Dit wil zeggen dat ik nog een luttele elf daagjes van het belgenlandje verwijderd ben...
Zoals de merendeel wel weet was mijn stage razend interessant. Dankzij vele bezoeken aan zowel verschillende politiediensten, rechtbanken, preventieprojecten, gevangenissen,... kreeg ik een gedegen inzicht in het Australisch bestraffingsapparaat.
Kga sebiets de voetjes onder tafel schuiven samen met mijn stagebegeleider Micheal Kennedy die dit alles voor me mogelijk gemaakt heeft en morgenochtend spring ik de vlieger op richting het tropische Cairns bij het Great Barrier Reef, waar mijn franse vrienden van in Brisbane verblijven. Fun gegarandeerd dus...
En de 28sten spring ik de vlieger op richting belgie! Yihaaaaa! Als alles goed gaat arriveer ik dindsdagmorgen den 29sten in Brussel!
Tot gauw iedereen!!

1 comment:

Anonymous said...

Wij zien er al naar uit en zetten de champagne koel !!!